niedziela, 12 sierpnia 2012

Sprzedaję Miyagiego!

                                                                 Zarezerwowany

Tak, w końcu wystawiam na sprzedaż mojego Miyagiego, z którym nie umiem się dogadać. Lepiej, żeby znalazł inny dom ;)
Do nowego właściciela pojedzie w takim stanie i z taki "ekwipunkiem":
+ jego oryginalny, czarny stojak (którego zapomniałam tu postawić) i oryginalne pudełko, bez wewnętrznej "wkładki".

Miyagi ma obluzowane ramię (od nowości, wada tego modelu), ale uszczelniłam je i już nie wypada. Siedział praktycznie cały czas na półce, wyjęłam go parę razy na zdjęcia, co było tu widać. Ma białego fur wiga i fioletowe oczy Pullip Adsiltii.
Jeśli chodzi o ubrania, to:

Jego buty zostały z tyłu przecięte, żeby nie złamać mu kostek przy zdejmowaniu

Ozdoba na ramię ma jeden zerwany pasek, co można łatwo naprawić.

Cena za to wszystko to 280 zł + przesyłka. Nie chciałabym rozdzielać go na części, tylko sprzedać wszystko jak widać.
Kontakt: alamark2@interia.pl


Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. mam nadzieję , że znajdzie nowy dom i właściciela! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow strasznie tanio ;D gdyby inne lalki po takich okazjach sprzedawali.. eh

      Usuń
  2. Ja właśnie piszę do ciebie maila w jego sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny chłopak - świetnie, że znajdzie dobry dom ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny z niego chłopak, i tani jak na te wszystkie dodatki, na pewno będzie mu tak samo dobrze w nowym domu jak i u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń