sobota, 14 kwietnia 2012

Wygodnie

Hej! :3
Wracam po niezbyt długiej przerwie, lekko wypompowana z sił ;p. Wracam z moim Pullip A Day, do którego powoli znowu się przyzwyczajam. Aż dziwne, jak 4 dni mogą człowieka odzwyczaić od czegoś takiego. I przepraszam, że w przeddzień mojego wyjazdu nie pojawił się post, po prostu miałam mocno zabiegany dzień, potem zajęłam się pakowaniem, i na napisanie czegokolwiek zwyczajnie nie starczyło mi czasu. Takie życie ;)
Dzisiejsze zdjęcie zostało zrobione parę minut temu, przy kompletnie sztucznym świetle. Aż się dziwię, że wyszło. Ale jednak. Dzisiejszy temat to "wygodnie". Luźne, wielkie swetry, "piżamowate" spodnie, miękkie poduszki i ogólny luz. Ubraniowo na pewno, ale czy atmosfera również jest tak "luźna"?
Głupio mi, że w czasie przerwy świątecznej nie uszyłam nic oprócz skromnej wyprawki dla Miyagiego. Cóż, będę musiała to nadrobić w czasie testów gimnazjalnych.
Tak poza tym, to od poniedziałku idę do szkoły i zastanawiam się, jak pogodzę to z Pullip A Day. Czas pokaże. A na razie...
Do zobaczenia jutro! ^^

6 komentarzy:

  1. Myślę, że jakoś ci się uda, a jak nie to najwyżej możesz spróbować zrobić spóźnione Pullip A Day w weekeendy ^^
    Tak właściwie to co Fleur trzyma w łapce to jest piesek czy miś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadne weekend, Pullip A Day, to A Day, musi być codziennie ;p
      To chyba jest pies, ale sama nie wiem. Zawsze u nich na łóżku siedzi

      Usuń
  2. Mój ulubiony model Taeyanga, haha. :) Spóźnione gratulacje, gdyż dopiero dzisiaj miałam okazję zobaczyć Twoje wpisy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super
    Tylko troche zaniedbujesz miyuki.
    Wieksząść czasu poswięcasz fleur

    OdpowiedzUsuń
  4. Miyagi wygląda na trochę zakłopotanego, a dziewczyny jakby się na siebie poobrażały:P Czyżby syndrom zazdrosnej siostry?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie mam podobne wrażenie :)

      welcome back :)

      Usuń