wtorek, 31 lipca 2012

Dziękuję

Wiecie co? Chciałam Wam wszystkim podziękować. Wszystkim Obserwatorom, Komentującym, Czytającym, wszystkim. Bez was by tego nie było. Spójrzcie:
106 obserwatorów, 14,040 wyświetleń (przynajmniej na dzień 29.07.12), wszystkie te komentarze, to wszystko dzięki Wam. Bez Was by tego wszystkiego nie było, moi drodzy Czytelnicy. I ci, których znam osobiście, i wszyscy znajomi z internetu, i ci, których jeszcze poznam. Napiszę, jak zazwyczaj pisze się w takich sytuacjach, że nie spodziewałam się takiej popularności bloga, tylu wejść z całego świata.
Cieszy mnie każdy komentarz, pozytywny czy negatywny, choćby najkrótszy, każde wejście i każdy obserwator. Bez Was pewnie dawałabym notki jeszcze rzadziej, albo i w ogóle. Oby jeszcze długo udało się to ciągnąć ^^

Do zobaczenia, oby jak najwcześniej!

P.S. Tak, post jest zaplanowany, bo chciałam Wam to napisać od razu, ale nie publikować dwóch postów dziennie

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Oby tak dalej rozwijał się twój blog ;D. ooo i widze nawet mojego avka na zdjęciu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :D Masz świetnego bloga i to twoje wpisy przyciągają tutaj tylu ludzi :) Wiec to tylko twoja zasługa, ciężka praca i pomysłowość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, gratulacje. Mam nadzieje, że to się jeszcze będzie ciągnąć, bo piszesz bardzo ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Niech blog coraz bardziej się rozwija z biegiem czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) zawsze chętnie odwiedzam i będę odwiedzać twego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, chciałam do Ciebie napisać, ale niestety nie masz umieszczonego swojego e-maila ( lub go nie zauważyłam x_X). Również jestem z pomorza, chciałam z Tobą trochę porozmawiać na temat lalek, podobają mi się jakoś od roku (dwie lalki właśnie do mnie jadą :3) jestem nie śmiała i nie wiedziałam z kim porozmawiać na ich temat, żeby się dowiedzieć paru informacji itp. Przez moją nie śmiałość nie wiedziałam jak się do tego zabrać, do kogo napisać, to, że mieszkamy blisko siebie i twój post, a szczególnie ,,i ci, których jeszcze poznam...'' zachęciły mnie do tego, żeby do Ciebie napisać.
    Jakbyś chciała porozmawiać napisz. ^-^
    mój e-mail: weronikabrozda@yahoo.pl
    moje gg: 20299557
    DarkandStrange
    Ps. Jeśli ktoś po za Arisu przeczytał mój komentarz, chętnie poznam kogoś, kto również ma podobne zainteresowania =._.=

    OdpowiedzUsuń