czwartek, 10 maja 2012

Mała zmiana

Cześć!
Wpadam (a właściwie wpadamy z Miyagim) tylko na chwilę, żeby pochwalić się nowymi oczami.
Uważam, że teraz wygląda dużo lepiej. Tamte oczy jakoś odbierały mu cały urok.
Miyagi: A może tak byś powiedziała, komu zwinęłaś te oczy, co?
Ja: Dobrze, dobrze, już mówię.
Tak więc, są to chipy Pullip Adslitlii, a dokładniej Kimiko. Miyagi i Kim zamienili się oczami, ona nosi teraz metaliczno fioletowe soczewki. I, co mnie zdziwiło, u niej wyglądają dobrze. Przy okazji powiem, że chipy Taeyanga są za duże na Pullipa, a chipy Pullipa na Taeynga pasują. Ja tego nie wiedziałam, przynajmniej do czasu tej zamiany. Ale oczka zawsze można zmniejszyć. Wszystko się udało, jak widać, i oboje cieszą się nowym spojrzeniem :)
Zdjęcie z flashem i moją ręką w tle podtrzymującą obie lalki ^^"

Oto i oni po zamianie ^^.
Jak teraz patrzę, to Miyagi ciągle chodzi w tym samym. I butów nie ma do tej pory. Muszę w końcu zadbać o jego garderobę!

Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale jak dla mnie Miyagi wygląda teraz tak magicznie. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przez te wieeelkie źrenice? Jakby ktoś mu atropinę wkropił ;)

      Usuń
  2. Fajnie teraz wyglądają :) A ja teraz żałuję, że zamówiłam pink chipy a nie fioletowe :/ Co mnie podkusiło? ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo, może będą lepiej wyglądały ^^. A jakby co - zawsze można dokupić inne ;)

      Usuń
  3. Wow! Oboje wyglądają świetnie po zmianie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też wypadałoby coś dodać ale nie chce mi się :P przepraszam. Ahhh ile było z tym jednym zdjątkiem zabawy :P i tym samym niewygody ;D ale było fajnie ^^
    Taaaak gdyby ktoś zrobił zdjęcie z zza kulis to byście pękali ze śmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I didnгrrt try Environmеntally friendly Smoκe
    becаusе of the price. I cannot afford it.


    Here is my ωeb page beerfactory.Org

    OdpowiedzUsuń