środa, 8 lutego 2012

Cześć! ^.^
Skorzystałam z otwartego zaproszenia Rudej Myszy do zabawy :). Tak więc:


1. Lalka, która jest twoim zdaniem najbrzydszym modelem.
Pullip Bouguet
. Paskuda bez brwi, z okropnym makijażem i brzydkim ubraniem.

2.Lalka, która ma najładniejszy makijaż.
Pullip Tiphona. Nic odkrywczego, wielu osobom się podoba i mnie - jak widać, też ;)


3.Lalka, która twoim zdaniem ma brzydkie buty
Pullip Yona.

4.Lalka, która ci się podoba tylko z wiga.
Znów Pullip Yona. Wig ma śliczny kolor, po rozpuszczeniu może robić świetne wrażenie, ale cała reszta, włącznie z twarzą - do wymiany.

5. Lalka, która do ciebie jest podobna.
W zasadzie, to nie ma takiej. Najprędzej chyba Dal Drta. Nie, nie ubieram się tak ;). Wyglądam podobnie, tylko mam grzywkę na bok i dłuższe włosy. I tak się nie krzywię :D

6. Lalka, której nie kupisz.
Zostając w temacie pullipowym, to Pullip Principessa. Okropność ogólna.

7. Lalka, którą masz w najdalszych planach.
Tutaj wychodzimy na chwilę z pullipów i przenosimy się do BJD. Najdalsze plany, jak na razie, to Dollzone Tulip. Plan na razie niejasny, niepewny kompletnie, ale jeśli jakaś 1/3 kiedykolwiek, to właśnie Tullip

8. Lalka, która ma charakter podobny do twojego.
Jak na razie mam tylko jedną, Miyuki, no i właściwie ma podobny charakter do mojego. Po części, oczywiście.

Przepraszam, że nie ma zdjęć, tylko linki, ale blogger nie chce dziś ze mną współpracować i wstawiać zdjęć się nie da.

P.S. Prawie zapomniałam o tym powiedzieć, ale jedzie do mnie nowa lokatorka :D Dzisiaj została wysłana z Włoch, liczę na to, że niedługo będzie u mnie. Jak już wcześniej bywało, nie była umieszczona na mojej wishliście, która właściwie mogłaby być "listą lalek, których nie kupię, bo znajdę inne". No, ale nieważne. Tak czy inaczej cieszę się bardzo. Tym bardziej, że jest już zobitsowana, co oszczędzi mi roboty i pieniędzy :]

Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. uwielbiam podziwiac te lale na blogach, Twoja jest urocza:D
    zapraszam do mnie na biżuteryjne słodkości:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń