sobota, 21 stycznia 2012

Kompletnie nie na temat - ale ważne

Dzisiaj zupełnie odchodzę od tematu lalkowego, ale kiedy widzę, co się kroi, to mnie szlag jasny trafia i muszę to napisać. O co chodzi? O ACTA. Niech się ze mną nie zgadza kto tam chce, ale tych, którzy są tego pomysłodawcami, to należy powiesić nie powiem gdzie i nie powiem za co. Ja rozumiem, chcą ograniczać piractwo i tak dalej, ale do jasnej anielki, to ogranicza nasze prawa! Dla tych, którzy nie wiedzą, o co chodzi w całej sprawie (a mam nadzieję, że takich nie ma), oto artykuł.
To, co już się dzieje i co stanie się po ewentualnym podpisaniu tego porozumienia, to burza, jakiej dawno w polskim internecie nie było. Oczywiście, ze zakłada to, że porozumienie przejdzie w Parlamencie Europejskim. Jednakże, można choć próbować coś zrobić. Może się uda, może nie.
Jeszcze jednym was pomęczę: petycją. Oczywiście, nie zmuszam, nawet nie namawiam, do podpisania. Po prostu daję link.
Niby to nie miejsce na takie artykuły, ale chcę to tutaj pokazać, bo może znajdzie się ktoś, kto to popiera, albo ktoś się o tym dowie.

3 komentarze:

  1. Jak się o tym dowiedziałam to mi szczęka opadła.. moje anime i manga znikną ze stron ,nie będzie można ściągać muzyki ... straszne .

    I po co wtedy mieć internet jak nic nie będzie można robić ... *____________*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też trochę odejdę od tematu tego posta ale chciałam tylko napisać że masz fajny blog ! Bardzo mi się podoba! A lalka wprost prześliczna ! Zapraszam do mnie nie jest to blog o lalkach chodź od nie dawna zaczynam się tym interesować ! http://zpamietnikanastolatkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masakra;/i beznadzieja
    buziaki

    OdpowiedzUsuń