poniedziałek, 4 lutego 2013

Nadrabiamy tagi

Dopiero sobie przypomniałam, że byłam otagowana przez KayKę i to w listopadzie >,<! Przepraszam za te opóźnienia, rrrany, muszę to sobie zacząć zapisywać. Ale przynajmniej teraz nadrobię. Oto pytania, jakie dostałam:

1.Jakie książki planujesz przeczytać?
2.Kim chcesz zostać w przyszłości ^^?
3.Oglądasz seriale? (napisz jakie)
4.Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
5.Twoja ulubiona piosenka?
6.Lubisz Tima Burtona ;D?
7.Lubisz robić zdjęcia?
8.Jak spędzasz zimowe wieczory :3?
9.Najmilsze wspomnienie?
10.Wakacje, które najlepiej wspominasz :D?
11.Ulubiony sport?


1. "Życie po japońsku", "Duma i uprzedzenie", "Patty", "Drogi Wrogu", "Serce w chmurach", "Piękna debiutantka"... Uznajmy, że tyle ;)
2. Lekarzem.
3. Generalnie to tylko "Dr. House" i "Zaklinacz Dusz", jak gdzieś trafię. Tak regularnie to nic.
4. Odpowiem mało oryginalnie: Szczęście.
5. W tym momencie: Taylor Swift - "This is really happening"
6. Lubię, lubię.
7. Lubię, chociaż rzadko jestem zadowolona z efektów, jak większość.
8. Z książką. Albo pisząc coś sobie.
9. Kiedy po raz pierwszy poszłam do gimnazjum i wiedziałam, że to jest "to" miejsce.
10. Łatwiej byłoby wybrać najgorsze, bo tych genialnych było mnóstwo!
11. Łyżwy/rolki zależnie od pory roku.

Będę leniem i nikogo nie otaguję ani nie napiszę własnych pytań, przynajmniej dzisiaj ^^"

Do zobaczenia i dobranoc!

1 komentarz:

  1. Masz cudownego bloga, przeczytałam połowe :) Wiesz może gdzie można kupić tanio pullipy ? *0*

    OdpowiedzUsuń